lunes, 2 de diciembre de 2013

El divendres passat per fi vaig conèixer a la Carmen! La vaig conèixer aquest divendres ja que el dia de la festa inicial no vaig poder-hi assistir, així que vam fer la nostre “festa inicial” la Sandra, la Carmen i jo.

Tenia moltes ganes de quedar amb ella. Abans de conèixer-la estava molt nerviosa, tenia les típiques por i vergonya... Després de parlar amb ella tots els nerviosismes se’m varen marxar. 
La Carmen és ENCANTADORA!!

Primer de tot varem acompanyar a la Sandra fins la seva feina per tal d’estar les tres juntes i presentar-nos. Llavors quan la Sandra va marxar, varem anar a passejar vora l’estany per poder parlar i conèixer-nos. Ens varem explicar un munt de coses! Sobretot sobre la cultura de la Carmen, la romanesa. La Carmen i jo varem estar molta estona parlant i passejant, fins que la forta fred ens va impulsar a anar cap a casa, finalment la vaig acompanyar a casa seva i varem quedar per la setmana següent.


Ja tinc ganes de tornar-la a veure! :) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario