miércoles, 8 de enero de 2014

El dia 2 de gener vam tornar a quedar amb la Carmen i sabeu què varem fer? Vam anar a patinar sobre gel!!!!

Vam tornar a quedar amb la Laia i la Yosra de la Bisbal per anar a la pista de gel de Palafrugell, em va encantar anar-hi ens ho vam passar molt bé!

Jo no hi havia anat mai i la Carmen uns dos cops, un cop vam ser dins la pista vaig veure com la Carmen quasi era una experta! Ja que ella sol anar amb patins de línia. A mi al principi em va costar però com que ja havia anat amb patins de línia quan era petita després de dues voltes ja em sentia com a casa, la Laia igual que jo i la Yosra no havia patinat mai i al principi tenia una mica de por, ens deia que no volia pas tornar-hi mai més, però va anar donant voltes i voltes a la pista fins que ja va començar a agafar pràctica i finalment ens va dir que l’endemà mateix hi volia tornar i que li havia encantat!

Jo i la Carmen ens ho vam passar molt bé juntes donant voltes com boges, cada cop més ràpid i fins i tot provàvem d’aguantar-nos amb un sol peu! Tant la Carmen com jo vam aconseguir aguantar-nos una estona amb un peu i fer equilibri, vam riure molt perquè més d’un cop casi caiem al terra. Fins que jo tant fer tonteries amb la Carmen i provant de fer bogeries vaig fotrem de nassos al terra jajaja, vaig quedar ben molla! Em vaig aixecar, vam riure una mica amb la Carmen i vam seguir donant voltes a la pista intentant no xocar amb ningú.

Acabarem sent patinadores professionals!!!


Vam quedar totes molt contentes d’aquesta sortida, va ser molt divertit!




No hay comentarios:

Publicar un comentario